tiistai 20. lokakuuta 2015

Mitä mä googlaan?

Viime aikoina googleen on tullut syötettyä sana eteinen miljoonaan kertaan. Mies sanoo, että olen pakkomielteinen. Miten niin? Tunti eteiskuvia illassa ja jatkuva ramppailu eteisessä, autotallissa sun muissa tiloissa mitta kädessä testailemassa visioita ja hakemassa ideoita ei taida olla vielä pakkomielteistä?! Ja pari kauppaakin jo koluttu.... Mutta ratkaisua ei tunnu löytyvän! Tämän naulakon sain kuitenkin tilattuna Ikeasta, kun Kuopion Ikeasta tämä oli loppu toimitusvaikeuksien takia. Malttanaton kun olen, ärsyttää suunnattomasti, että toimitus on vasta 4.11. Olisi ollut kiva saada eteinen kuntoon ennen pojan yksvuotissynttäreitä. 



Mutta mitä sitten olen googlannut? Eteinen, lapsiperheen eteinen, itse tehty kenkäkaappi, itse tehty kenkähylly, eteinen säilytys, eteinen ratkaisu, eteinen ideoita.... Jne. 

Jospa pikaisesti kuitenkin ratkaisu löytyisi! 

Ps. Vaatekaappi tulee kotiintoimitettuna viikonloppuna! Katsotaan mitä sen kokoamisesta tulee :O

2 kommenttia:

  1. Google on so last season! ;) Mee Pinterestiin ja laita sinne hallway! tai tai hall way, tai hallway diy! Johan alkaa ideoita tippumaan ;) ihan mahtava ideapankki!
    https://fi.pinterest.com/search/pins/?q=hall%20way&term_meta%5B%5D=hall%7Ctyped&term_meta%5B%5D=way%7Ctyped

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis joo, pinterestiin mulla on ollut sitkeä yritys! Oon nimittäin kaks kertaa koittanu perustaa tilin ja sössinyt sen jotenkin sitten:') Pitääpä taas koklata, tuollahan on nimittäin ihan mahtavia ideoita!

      Poista