maanantai 23. tammikuuta 2017

FitMama!

Täällä alkoi kuuden viikon - eli 42 päivän - kuntokuuri. FitMama on FitFarmin valmennus imettäville ja raskaana oleville. Kuopus on 3,5kk ja tuntuu että loput raskauskilot ovat jumahtaneet. Puhutaan siis vielä 8 kilosta! Tämä valmennus on suunniteltu imettäville äideille, joten uskalsin lähteä tähän ilman, että tarvitsee pelätä imetyksen vaarantumista. 

Ainoa, mikä minua tässä valmennuksessa  häiritsee, on ruokien punnitseminen. Kun tullaan kerhosta (kuten heti tänään aloituspäivänä), on kaikilla kiljuva nälkä ja tekisi vaan mieli vetää ruoka nopsaan naamariin ja siirtyä muiden palveluun. Nyt lounaan valmisteluun kuluu jonkun verran aikaa, ennenkuin osaa suunnilleen määrät mitä voi syödä. Tänään esim keitin itselleni 50g riisiä ja sitten perään kattilallisen huomista varten :D Kaipa se siitä rutinoituu. 



Liikunta minua ei pelota, vaikka en ole mitään synnytyksen jälkeen (enkä kyllä raskausaikanakaan!!) tehnyt paria vaunulenkkiä lukuunottamatta. Esikoisen aikaan lenkkeilin hurjana, nyt kahden lapsen kanssa ravaan kerhoissa ja avoimissa päiväkodeissa. Noita tuplia ei meinaan lumisessa maastossa ihan sillai vaan työnnetäkään vaikka hommasinkin meille Bugaboo Donkeyt, jotka pitäisi kyllä pelittää säässä kuin säässä. Niimpä liikunta on tämän toisen synnytyksen jälkeen jäänyt. Tsempin tähän valmennukseen saan kuitenkin mieheltäni, sillä hän on pakotettu treenaamaan mun kanssa valmennuksen ajan 4-5 krt/vko. Yksin en varmaan saisi itseäni kiskasta kiinni! Mutta hei, 42 päivää, ei kuulosta pahalta. :) Ehkä mä sitten mahdun mun toppahousuihin, kun talvi on jo ohi :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti